• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Наші традиції, свята, розваги

Наші традиції, свята, розваги

Веселі свята та розваги, що не залишають байдужими ані дітей, ані їхніх батьків, ані всіх працівників закладу, давно вже стали традиційними в Балаклійському дошкільному закладі №4 «Ромашка». Коли б не завітав до садка, завжди почуєш веселий дитячий сміх, музику, яка лине з музично - спортивної зали і хочеться приєднатися до співу знайомих з дитинства пісень, послухати нових, пограти у заводні дитячі ігри разом з малюками, долучитися до веселого музичного дійства. Залежно від пори року, тут запросто можна побувати на веселому українському ярмарку, подивитися цікаву новорічну казку або прийняти участь у різдв'яному вертепі, можна відпочити душею на родинному святі і, навіть, позмагатися в козацьких забавах.

Тут люблять і вміють розважатися! Діти завжди з цікавістю та нетерпінням чекають зустрічі із знайомими казковими героями, персонажами улюблених мультфільмів, охоче відгукуються на пропоновані ігри, самі із задоволенням перевтілюються, грають ролі та разом із дорослими створюють неповторний, притаманний тільки дошкільнятам, Світ Казки.

Дозвілля дошкільнят від двох до шести років – це один з найважливіших періодів формування людської особистості. В цьому віці дитина осягає більшу частину свого розмовного словника, вчиться спілкуванню, елементарній граматиці, кольоровому і звуковому світосприйняттю, дрібній моториці, розвиває грацію та зграбність на все подальше життя. В дошкільному віці закладається любов до праці, до читання, повага до оточуючого світу, основні поведінкові поняття. А, крім цього всього, це найчарівніший час, коли дитина тільки осягає чарівність світу книг, вірить в дива та святого Миколая, вона легко запам’ятовує віршики і з задоволенням їх розповідає. Це як родючий ґрунт, в який можна безмежно засівати зерна, а вони будуть давати паростки, не виснажуючись. В грі, яка одночасно є життям, діти вчаться, а навчаючись – граються.

Творчий розвиток дитини є одним з пріоритетних завдань формування системи освіти. Творчо спрямованій особистості притаманні активність у мисленні та діях, ініціативність, образна уява. Вона виявляє здатність помічати, переживати, творити щось нове, сумніватися й шукати шляхи розв'язання, отримувати задоволення від результату й від самого процессу творення. У дитячому садочку діти мають спробу розігрувати маленькі сценки, п’єси, читати вірші, розповідати, давати пояснення картинам. При цьому шліфується їх мова, розвивається їх впевненість в собі, винахідливість, відкривається простір для творчості.

Педагоги дошкільного закладу вважають, що, оскільки провідною діяльністю в дошкільному віці є ігрова діяльність, то саме гра в різних її формах має стати для педагогів та батьків дієвим засобом формування як особистісних якостей, так і творчих здібностей дошкільнят. Особливості театралізованої гри роблять її близькою до художньої самодіяльності. У ній дитина немовби переживає внутрішнє оновлення, відчуває сценічну дію як своє власне життя. Відтак різнобічний вплив театралізованих ігор на дитячу особистість дає змогу використовувати їх як ненав’язливий педагогічний засіб, бо вже сам юний актор отримує від цього радість і втіху. Виховна можливість таких ігор полягає в тому , що тематика їх дуже широка й може задовільнити різнобічні інтереси вихованців. В іграх – драматизаціях діти утверджують і розширююють свої уявлення про світ. Власне, театр для них – це справжнє продовження їхнього життя, де гра – відтворення посідає значуще місце. Тому й так прагнуть вони брати безпосередню участь у тому, що відбувається на сцені, уявляючи себе героями вистави не лише подумки, а й реально.

В житті дітей велике значення відіграють емоції. Якщо їх забрати у дітей, то їх життя померкне. Великої уваги вимагають емоції радощів. Дитина в життті якої немає радощів, марніє і фізично, і психічно – це один із важливіших аспектів, який враховують педагоги дошкільного закладу і намагаються створювати навколо вихованців притаманну віку атмосферу творчості і свята. Розваги, святкові ранки, які ретельно плануються, готуються і проводяться в дошкільному закладі, дарують дітям радість і дають можливість кожному учасникові проявити свої художні здібності, емоційну сприйнятливість, творчу активність.

Звичайно, навчаючи дітей, вихователі і самі навчаються, вдосконалюють свою майстерність, адже стають прикладом - взірцем для своїх вихованців. Приємно відмітити те, що молоді кадри, які нещодавно влились в колектив закладу, теж намагаються підтримувати вже сталі традиції, підхопили естафету старших своїх колег і вже можна побачити їх на святах та розвагах в цікавих ролях. Вони прислухаються до порад своїх колег, музичного керівника, який не тільки планує майбутні заходи, створює цікаві сценарії, вивчає таночки та пісні з дітьми та дорослими, а й допомагає опанувати хвилювання перед виступом, даэ поради як найкраще створити цікавий образ, слідкує за тим, щоб свято було видовищним, веселим, невимушеним, добре продуманим, зі смаком оформленим. Взагалі, для того, щоб свято було ефективною формою організації художньої діяльності дітей, в дитячому садочку ведеться з ними повсякденна систематична робота, де розвиваються їхні здібності, смак, творча активність у музичній, художньо-мовленнєвій, образотворчій діяльності, забезпечуючи набуття ними певних навичок, але головне, насамперед, те , що свято – це радість для дітей, це джерело вражень, які дитина може зберегти надовго. Тож побажаємо колективу творчої наснаги, цікавих педагогічних знахідок, прогресивних ідей, професійних досягень, люблячих вихованців та поваги батьків.

Кiлькiсть переглядiв: 842